معرفی محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه بهترین برندها از محصولات گرمایشی و اطلاعات فنی مربوط به هر محصول با توجه به نیاز مصرف کننده در فصول مختلف

معرفی محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه بهترین برندها از محصولات گرمایشی و اطلاعات فنی مربوط به هر محصول با توجه به نیاز مصرف کننده در فصول مختلف

  • ۰
  • ۰

پکیج ایران رادیاتور با دو نوع زمینی و دیواری در بازار عرضه شده است که هرکدام از این دو نوع نیز دارای دو مدل فن دار و بدون فن می باشند.

پکیج هایی که از مشعل بدون فن استفاده می کنند، کم صدا هستند و می توان از آنها در آشپزخانه استفاده کرد، اما از پکیج هایی که دارای مشعل فن دار هستند باید خارج از محل سکونت و در موتورخانه یا انباری استفاده کرد. مدل هایی از پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) و مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.

پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد. پکیج های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR  پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به دکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل BM24FF با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصد، گزینه ای مناسب جهت استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد.

پکیج ایران رادیاتور

 کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای گارانتی 2 ساله می باشند.
شرکت دماتجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود، با بهترین قیمت بر عهده دارد.

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • سپیده میگونی

پکیج

پکیج ایران رادیاتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی