معرفی محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه بهترین برندها از محصولات گرمایشی و اطلاعات فنی مربوط به هر محصول با توجه به نیاز مصرف کننده در فصول مختلف

معرفی محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه بهترین برندها از محصولات گرمایشی و اطلاعات فنی مربوط به هر محصول با توجه به نیاز مصرف کننده در فصول مختلف

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بطور کلی لوله ها وظیفه انتقال یا نگهداری انواع سیالات، اعم از مایعات یا گازها با چگالی های مختلف را بر عهده دارند. لوله ها بر اساس کاربرد آنها می‌توانند از مواد مختلفی مثل فولاد، پلاستیک ، مس ،  چدن،سیمان ، PVC و غیره ساخته شوند که در ادامه به شرح مختصری از آنها خواهیم پرداخت:

لوله فولادی

لوله هایی که از فولاد ساخته می شوند و در تاسیسات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند عمدتا به سه گروه لوله های گالوانیزه ،لوله های سیاه و لوله های مانیسمان تقسیم می شوند .تمامی لوله های فولادی درمقابل فشارهای بالا قابلیت تحمل زیادی دارند ،کارگذاری آن ها به سبب طویل بودن طول شاخه ها (6 متر ) ساده است اما به دلیل آنکه پوشش خارجی ندارند به سرعت خورده می شوند.

لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه که یکی از مهمترین انواع لوله های فولادی می باشند دارای رنگ نقره ای بوده و عمدتا برای لوله کشی آب سرد وگرم مصرفی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.چنانچه لوله های گالوانیزه آب سرد و گرم مصرفی در بالای سقف کاذب یا هر فضای آزاد دیگری مانند داکت عبور لوله های ساختمان و به دور از رطوبت با یک لایه نوار پرایمر به دور لوله یا حتی رنگ پرایمر مشکی  اجرا گردند ،  دارای طول عمر بسیار زیادی خواهند بود ، طبیعتا برای جلوگیری از پوسیدگی لوله های گالوانیزه ای که در زیر کاشی و نازک کاری ساختمان ها ، درون کانال های کف ساختمان و ... نصب و اجرا می شوند استفاده از رنگ پرایمر همراه با حتی دو لایه نوار پرایمر می تواند تضمین کننده طول عمر و دوام لوله های گالوانیزه در مقابل خوردگی باشد .بدیهی است اجرای عایق مناسب پیرامون کلیه لوله های آب گرم مصرفی موجب کاهش چشمگیر تلفات حرارتی لوله آب گرم می گردد.
در لوله کشی فولادی گالوانیزه طبق مبحث 16 مقررات ملی ساختمان از قطر نامی  100 میلی متر  ("4) به بالا دیگر اتصال دنده ای پاسخگو نبوده و صرفا باید از اتصالات فلنجی استفاده گردد.

لوله های سیاه 

لوله های فولادی سیاه که بطور سنتی عمدتا در لوله کشی آب سیستم های سرمایش و گرمایش ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند ،نیز چنانچه بدور از رطوبت و درون داکت ها و رایزر ها  همراه با دو لایه پوشش ضد زنگ اجرا گردند دارای طول عمر مناسبی خواهند بود . لوله های سیاه مورد استفاده در سیستم های سرمایش و گرمایش پس از رنگ ضدزنگ و تست جهت جلوگیری از تلفات حرارتی باید توسط عایق های مناسب کاملا ایزوله گردند .

لوله مانیسمان 

این لوله ها که از انواع لوله های فولادی بدون درز می باشند دارای بیشترین ضخامت و استحکام بدنه و بالاترین حد تحمل فشار و نیروهای فیزیکی بوده و عمدتا در لوله کشی های گاز منازل و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.این لوله ها فقط با استفاده از  اتصالات مانیسمان و بصورت جوشی مثلا جوش طرفین زانو به لوله مورد استفاده قرار می گیرند .

لوله‌های چدنی (داکتیل)

جنس این لوله‌ها از چدن ریخته گری است و بر حسب نوع کاربرد آنها انواع و مقدار آلیاژ، شکل و طول لوله، نوع اتصالات آنها با هم متفاوت هستند و اغلب در سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می‌شوند. لوله های چدنی عمدتاً در دو نوع سرتوپی(یکسرتوپی-دوسرتوپی)  و دو سر تخت تولید میشوند.

لوله‌ پلاستیکی

بطور کلی لوله‌های پلاستیکی که در تاسیسات آب و فاضلاب به کار برده می‌شوند عبارتند از:

  • لوله‌های پلاستیکی پی وی سی (PVC – مخفف پلی ونیل کلراید)
  • لوله‌های پلاستیکی (PE مخفف پلی اتیلن)
  • لوله‌های پلاستیک  ABS (مخفف اکریلونیتریل، بوتادین و استیرن)
  • لوله‌های پلاستیک PP (مخفف پلی پروپلین)
  • لوله‌های پلاستیکی CPVC(مخفف کلرینیتد پلی و نیل کلراید)
  • لوله‌های پلاستیکی PB(مخفف پلی بوتیلن)
     
     از لوله های PVC می توان به عنوان پرکاربردترین لوله های این دسته اشاره کرد. از جمله مزایای استفاده از لوله های پی وی سی می توان یه اتصال بسیار آسانتر و سریعتر لوله و اتصالات آن در مقایسه با سایر لوله‌ها، عدم نیاز به رنگ آمیزی، وزن سبک و قابلیت نصب در سقف های کاذب، قطر خارجی کمتر و مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد.
    از معایب لوله های پی وی سی میتوان به حساسیت بسیار بالا در مقابل سرما، از دست دادن فرم و استحکام در مقابل گرما و تحمل کم در مقابل ضربه های خارجی اشاره کرد. 
    نکته: لوله های فاضلاب PVC از نوع خشک، در دو نوع فشار ضعیف به رنگ خاکستری متمایل به آبی و نوع فشار قوی به رنگ خاکستری روشن تولید می شون . کاربرد لوله های PVC فشار ضعیف درلوله کشی تهویه آب باران و اتصال برای آب باران بالکنها و لوله های اتصالی سرویس های بهداشتی می باشد اما کاربرد لوله های PVC فشار قوی درسیستمهای فاضلاب ساختمان به عنوان لوله های عمودی و جمع آوری کننده و لوله تخلیه اصلی فاضلاب است.  

طبق مبحث 16 مقررات ملی ساختمان ، استفاده از لوله و فیتینگ پلی اتیلن در لوله کشی فاضلاب بهداشتی داخل ساختمان حداکثر تاقطر لوله 5 سانتیمتر ("2 )مجاز است. (بعبارت دیگر استفاده از این لوله ها در قطر "3 و "4 یا بیشتر خصوصا بعنوان رایزر فاضلاب ساختمانها اکیدا ممنوع است .)

لوله های چند لایه

لوله های پنج لایه تلفیقی هوشمندانه از فلز و پلیمر می باشند. یک لوله آلومینیومی با جوش طولی اولتراسونیک،‌ بدنه اصلی سوپر پایپ را تشکیل می دهد. این لایه فلزی مقاومت در برابر فشار ،حرارت و نفوذ اکسیژن را تامین می کند. دو لایه پلیمر PEOC و دو لایه چسب مخصوص تشکیل دهنده اجزای دیگر این لوله ها میباشد که در شرایط سخت کاری و در فشار و دمای بالا حتی با ضریب اطمینان 2.5 برابر عمر این لوله ها را به بیش از صد سال رسانیده است.
 

  • سپیده میگونی
  • ۰
  • ۰

بطور کلی همانطور که از نام مبدل حرارتی مشخص است، مبدل های حرارتی وظیفه تبادل حرارت بین دو سیال را بعهده دارند. سیالات تبادل کننده حرارت می توانند آب، گاز، روغن، هوا و ... باشند.

مبدل حرارتی انواع مختلفی در تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع دارد که هر کدام از انواع آن نیز به نوع های مبدل حرارتی با جریان همسو، ناهمسو و منقطع تقسیم میشوند:

  • مبدل حرارتی پوسته و لوله (shell & tube heat exchangers)
  • مبدل حرارتی صفحه ای (Plate heat Exchanger)
  • مبدل حرارتی هوا خنک یا پره ای (Fin Heat Exchanger)

مبدل حرارتی پوسته و لوله  (shell & tube heat exchanger) :

  • این مبدل ها کاربرد وسیعی در صنایع شیمیایی مانند واحدهای تقطیر نفت خام دارند.همانطور که از نام آن پیداست مبدل حرارتی پوسته و لوله از یک مخزن استوانه‌ای شکل بزرگ (پوسته) در فشار بالا و تعدادی لوله در داخل آن تشکیل شده است.مایع در داخل لوله‌ها حرکت می‌کند و بخار داغ بر روی لوله‌ها و درون پوسته جریان دارد.به علت تعداد زیاد این لوله‌ها و سطح تماس بالایی که ایجاد می‌کند،حرارت بخار به مایع داخل لوله منتقل شده و مایع را به جوش می‌آورد.
  • نوع مرسوم مبدل های گرمایی ،مبدل های حرارتی پوسته – لوله ای است که بر حسب تعداد پاس های پوسته و لوله این مبدل ها خود دارای انواع مختلفی می باشند و ساده ترین آنها، دارای یک پاس پوسته و یک پاس لوله است که در شکل فوق نشان داده شده است. در این مبدل ها معمولا دیوارک هایی نصب می شوند تا با ایجاد تلاطم و ایجاد مؤلفه سرعت عرضی در جریان ، ضریب جا به جایی سیال در قسمت پوسته افزایش یابد که به این دیوارکها بافل (Baffle) می گویند.مبدل های حرارتی دیوارک دار(Baffle) معمولا با یک پاس پوسته و دو پاس لوله و یا با دو پاس پوسته و چهار پاس لوله تولید می شوند.
  • در مبدل های حرارتی پوسته و لوله دارای بافل (صفحات هدایت کننده جریان)، جریان سیال سمت پوسته به صورت متقاطع با لوله ها در بین دو بافل مجاور جهت داده می شود.
  • مبدل های حرارتی پوسته و لوله ای U شکل دارای کم هزینه ترین ساختار هستند، زیرا فقط به یک صفحه لوله نیاز است . سطح داخلی لوله ها به دلیل خم U شکل تند، نمی توانند با وسایل مکانیکی تمیز شوند.در این مبدل ها تعداد زوجی از گذر های لوله به کار می رود ولی محدودیتی از نظر انبساط گرمایی وجود ندارد.
  • مبدل های حرارتی پوسته و لوله دارای آرایش های مختلف از نظر جریان سیال در سمت پوسته و سمت لوله می باشند و براساس سطح انتقال حرارت ،فشار کار ، افت فشارکویل ،شیوه های ساخت و هزینه کنترل خوردگی و مسائل تمیز کاری، مورد انتخاب و استفاده قرار می گیرند. بافل ها در مبدل های پوسته و لوله برای افزایش ضریب انتقال گرما در سمت پوسته و همچنین برای مستقر نگه داشتن بهتر لوله ها استفاده می گردند.

مزایای مبدل های پوسته و لوله را میتوان به شرح زیر نام برد:

  • در  حجم کم ایجاد سطح بزرگی برای انتقال حرارت می کنند.
  • قابلیت استفاده برای دامنه وسیعی از مواد را دارند.
  • به راحتی تمیز می شوند.

مبدل حرارتی صفحه ای و انواع آن :

  • مبدل حرارتی صفحه ای که بیش از صد سال است در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، از نظر ساختار عمدتا شامل دو مدل واشری (Gasket) و جوشی(bruzzed) می باشد.
    مبدل های حرارتی صفحه ای واشری عمدتا در صنایعی مانند صنایع غذایی ، صنایع پتروشیمی،خط رنگ صنایع خودروسازی ،صنایع نفت و... مورد استفاده قرار می گیرند،که بدلیل دارا بودن هزینه فریم نسبت به مبدلهای حرارتی جوشی،حتی در سایز و ظرفیت مشابه دارای قیمتهای بالاتری می باشند.البته مزیت مبدل های حرارتی صفحه ای واشری (Gasket) نسبت به جوشی قابلیت افزایش ظرفیت،تعمیر و سرویس و شستشوی راحت آنها می باشد.
  • مبدل حرارتی صفحه ای بدلیل دارا بودن ضریب کلی انتقال حرارت بسیار بالا،ابعاد بسیار کوچکترو راندمان بالاتر نسبت به مبدل های حرارتی رایج پوسته و لوله ( مانند منابع کویلی و دو جداره ) خصوصا" در صورت نصب سختی گیر در مسیر آب سرد ورودی آنها قادر هست به صورت لحظه ای آب گرم مصرفی مورد نیاز را بدون نیاز به ذخیره سازی ( مانند منابع کویلی و دو جداره ) ، بصورت کاملا" بهداشتی به مصرف کننده عرضه نمایند.
  • مبدل حرارتی جوشی عمدتا برای تامین آب گرم مصرفی در ساختمانها،گرمایش آب استخرها،سیستمهای گرمایش از کف ،خنک کاری روغن ، بعنوان اواپراتور و کندانسور در چیلرها و.... مورد استفاده قرار می گیرند،که بجز مورد آبگرم مصرفی باید در بقیه موارد بصورت موردی دقیقا محاسبه گردد و در این خصوص می توانید با کارشناسان شرکت مهندسی دماتجهیز مذاکره نمائید.
  • سپیده میگونی
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور مدل BM24FF

تولید انواع پکیج ایران رادیاتور از 1383 آغاز گردید.پکیج های شوفاژ گازی ،دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک خدمات بعد از فروش مناسب و پاسخگوی خود در همین مدت کوتاه توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف در پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 24000 تا 36000 اشاره نمود.

مدل هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی ((Gas Water Heat Exchangerو مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پپکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل BM24FF با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصد، گزینه ای مناسب جهت استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد.
حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد ورودی در آنها 10 bar می باشد.
حداکثر دبی آبگرم مصرفی در پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF برابر 11.4 Lit/Min می باشد.
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF از نوع پکیج های تک مبدل و فن دار می باشد.
وزن خالص این پکیج ها 35.5 کیلوگرم بوده و مصرف برق آنها 137 وات می باشد.
قطر لوله های مدار گرمایش در این پکیج ها، 3/4 اینچ و قطر لوله های آب سرد و گرم ورودی به این پکیج ها، 1/2 اینچ می باشد.

ابعاد پکیج های فوق به شرح زیر است:

  • ارتفاع: 720
  • عمق: 340
  • عرض: 400

کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای گارانتی 2 ساله می باشند.
شرکت دماتجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود، با بهترین قیمت بر عهده دارد.

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل BM24FF

تولید انواع پکیج های شوفاژ دیواری گاز و زمینی گرمایشی در شرکت ایران رادیاتور از 1383 آغاز گردید.پکیج های شوفاژ گازی ،دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک خدمات بعد از فروش مناسب و پاسخگوی خود در همین مدت کوتاه توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف در پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 24000 تا 36000 اشاره نمود.

مدل هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی ((Gas Water Heat Exchangerو مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پپکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل BM24FF با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصد، گزینه ای مناسب جهت استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد.
حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد ورودی در آنها 10 bar می باشد.
حداکثر دبی آبگرم مصرفی در پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF برابر 11.4 Lit/Min می باشد.
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل BM24FF از نوع پکیج های تک مبدل و فن دار می باشد.
وزن خالص این پکیج ها 35.5 کیلوگرم بوده و مصرف برق آنها 137 وات می باشد.
قطر لوله های مدار گرمایش در این پکیج ها، 3/4 اینچ و قطر لوله های آب سرد و گرم ورودی به این پکیج ها، 1/2 اینچ می باشد.

ابعاد پکیج های فوق به شرح زیر است:

  • ارتفاع: 720
  • عمق: 340
  • عرض: 400

کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای گارانتی 2 ساله می باشند.
شرکت دماتجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود، با بهترین قیمت بر عهده دارد.

  • سپیده میگونی
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید پکیج بوتان مدل Optima Alta 35C

انواع پکیج بوتان از ظرفیت 24000 تا 35000 در انواع تک مبدل،دو مبدل،فن دار و بدون فن تولید می شود. مدل اپتیما آلت چگالشی دارای بالاترین راندمان بیش از 90 درصد در میان پکیج های ایرانی است و به طور کلی سیستم تکنولوژی چگالشی جهت افزایش راندمان دستگاه قرار داده شده است.  این مدل به همراه دودکش دوجداره رایگان عرضه میشود و مجهز به فن برای رساندن هوای لازم از فضای آزاد به دستگاه جهت احتراق و تخلیه گازهای ناشی از احتراق میباشد.

ویژگی های پکیج بوتان مدل Optima Alta 35C

  • با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی، قابل استفاده برای واحدهای  تا 300 مترمربع
  • آب گرم فوری، دائم و فراوان
  • قابل استفاده در مناطق دارای املاح زیاد آب
  • مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی
  • پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل های اتوماتیک پیشگیرانه
  • شیر سه طرفه اتوماتیک ایتالیایی
  • مبدل آب گرم Riello با کمترین میزان رسوب گیری
  • با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • دارای محفظه احتراق بسته
  • دارای دودکش مخصوص دو جداره

سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی به کار رفته در مدل Optima Alta 35C :

مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن اتوماتیک - سیستم آیونایز حفاظت از شعله - سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق - سیستم عیب یاب الکترونیکی - سیستم ضد یخ زدگی - سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرف - سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش - سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش - سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه - سیستم احتراق آهسته - سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی - سیستم بای پس اتوماتیک - سیستم تنظیم خودکار جریان گاز - سیستم هواگیری اتوماتیک

پکیج بوتان

  • سپیده میگونی
  • ۰
  • ۰

پکیج بوتان را همه میشناسند و اکثر مردم از آن استفاده کرده اند. بنابراین احتیاجی به معرفی برند نداریم.

مسئله اینجایت که هنگام انتخاب محصول باید چه نکاتی را بدانید آیا میشود بدون داشتن هیچ پیش زمینه ایی از ظرفیت پکیج ها و توان حرارتی آن نسبت به متراژ محصولی را خریداری کرد؟ البت که خیر - قبل از هرچیز قیمت ها را مقایسه کنید بعد از آن خدمات را مقایسه کنید  بعد از آن نکات مهم دستگاه ها

برای مثال پکیج بوتان در انواع مختلف و توان های متفاوت حرارتی عرضه شده است تا مصرف کننده به زور کاملا راحت پکیج مورد نظر خود را خریداری کند و خیالش از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش آن آسوده باشد.

نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:

  • برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
  • در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.
  • پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
  • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
  • فشار آب شهردرمحل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.

تمامی نکات همچون مورد بالا در سایت دماتجهیز برای هرکدام از برندها ذکر شده است کافیست چند دقیقه آنها را مطالعه کنید تا ضمن بالابردن اطلاعات خود محصول خریداری شده را درب منزل و بدون متحمل شدن هیچ هزینه و زحمت دیگری دریافت کنید.

پکیج بوتان

  • سپیده میگونی
  • ۰
  • ۰

پکیج ایران رادیاتور به دلیل نام شناخته شده و قابل اطمینانش به راحتی جای خود رادر بازار پیدا کرده است.

این اصالت نام و اطمینان برند از کیفیت محصول در درجه اول و خدمات پس از فروش و گارانتی به موقع، بی قید و شرط و سریع حاصل شده است.

در طول سالها تولید با کیفیت شرکت ایران رادیاتور همیشه در پی ارتقا سطح کیفی ماشین آلات و تجهیزات خط تولید خود بوده است تا ضمن ارائه محصولات با کیفیت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مصرف انرژی در محصولات خود را به حداقل برساند. این مهم هم به نفع مصرف کننده است تا از هزینه های آبونمان و استهلاک سالانه لوازم منزل بکاهد هم به نفع همه چراکه منابع در حال تمام شدن هستند. تلاش هرچه بیشتر تولیدکنندگان صنایع و محصولات سوختی ارائه محصولاتی با مصرف انرژی پایین است.

ویژگی ها:

وظیفه ما استقبال از تلاش دانشمندان و تولیدکنندگان است به خصوص اینکه تولیدکنندگان ایرانی باشند.پکیج ایران رادیاتور یک محصول ایرانیست و از نظر کیفی در جهت رشد جهانی حرکت میکند.

پکیج ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 24000 تا 36000 اشاره نمود.

برای مثال پکیج های شوفاژ زمینی گازی ایران رادیاتور مدل G35 که دارای قدرت و ظرفیت بیشتری نسبت به انواع مدل های پکیج های دیواری می باشند , معمولا در ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند.

پکیج ایران رادیاتور مدل G35 زمینی، دارای ظرفیت حرارتی خروجی 35000 KCal/Hr معادل 40.7 KW می باشد. فشار کار این پکیج هاحداکثر 3 bar و حداکثر دمای آب گرم آنها 60 درجه سانتیگراد می باشد. حجم ذخیره آبگرم مصرفی در پکیج های گازی زمینی ایران رادیاتور، 120 لیتر بوده و سوخت مصرفی آنها گاز طبیعی می باشد. حداکثر مصرف گاز پکیج های فوق 3.7 m3/hr و قطر لوله های مدار گرمایش در این پکیج ها 1 اینچ می باشد.

این پکیج ها دارای هر دو نوع مشعل فن دار و بدون فن می باشند، پکیج هایی که از مشعل بدون فن استفاده می کنند، کم صدا هستند و می توان از آنها در آشپزخانه استفاده کرد، اما از پکیج هایی که دارای مشعل فن دار هستند باید خارج از محل سکونت و در موتورخانه یا انباری استفاده کرد.

انواع مختلف پکیج در مصارف گوناگون با توجه به نیاز مشتری تفکیک شده است تا به راحتی محصول مناسب و مورد نیاز خود را بیابید. کافیست به سایت تخصصی تجهیزات ساختمان سری بزنید. تا ضمن کسب اطلاع درباره انواع پکیج خرید خوبی با قیمت استثنایی داشته باشید.

 

پکیج ایران رادیاتور
  • سپیده میگونی